Festlokaler til konfirmation, bryllup og andre festlige arrangementer

Leder du efter konfirmationslokaler, bryllupslokaler eller en helt anden type festlokaler i nærheden af Farum, Ballerup eller København? Så er du havnet det helt rigtige sted!

Har du ikke plads hjemme, eller mangler du blot et rigtigt flot selskabslokale, så tag et kig på vores selskabslokaler nedenfor.

Selskabslokaler med mad

Hos Lomanto Catering har vi hele pakken til den perfekte fest. Vi har selvfølgelig maden, men derudover har vi også valgt at udleje et dejligt festlokale, så festen også kan holdes i rolige og behagelige omgivelser. Dette gør det muligt både at få mad fra Lomanto Catering og samtidig leje festlokaler, så det hele falder på plads uden det store besvær!

4 gode grunde til at vælge vores festlokaler:

  1. Lokalet er flot og stilfuldt
  2. Al service er inkluderet
  3. Der er plads til både små og store selskaber
  4. Det hele bliver nemmere, når både selskabslokale og mad leveres af Lomanto!

Vi har konfirmationslokaler, bryllupslokaler og andre lokaler til fest

Fantasien sætter ingen grænser, når du skal holde fest, og det behøver den heller ikke at gøre hos os! Skal du bruge konfirmationslokaler, vil lokalerne selvfølgelig blive klargjort til netop dette projekt. Det samme gør sig gældende, hvis du skal bruge bryllupslokaler eller lignende.

Vi kan huse alle former for arrangementer, herunder bryllupper, barnedåb, og reception. Så hvorfor ikke holde dit arrangement i dejlige omgivelser med dertilhørende mad? Vi har lokalerne og maden, så det eneste du behøver er at bringe festen!

Skal du bare holde en rigtig fed fest, så er det også et sikkert valg! Som du kan se på billederne nedenfor, så er der meget plads til eventuelle indslag eller lignende fra de tilstedeværende, hvilket gør netop dette lokale brugbart.

Vores priser på udlejning af lokaler med eller uden mad

Der kan maksimalt være 90 personer i selskabslokalet, og lejen er til en billig pris på 2.000 kr., hvilket inkluderer rengøring og oprydning. Dette kræver dog, at maden også bestilles fra os. Hvis maden bestilles andetsteds, vil lejen koste 6.000 kr. Ønsker du drikkevarer til din fest, er der god mulighed for at bestille det gennem os.

Vores selskabslokaler indeholder alt, hvad du skal bruge

Står du derfor og søger et festlokale, så kontakt os endelig for at høre mere. Du kan også klikke ind på de andre undersider og læse om de forskellige menuer, vi tilbyder.

Vi hos Lomanto Catering glæder os til at se dig i selskabslokalet!

Selskabsmenuer til dit arrangement

Carmela menu:

 Velkomstdrink:
Pomegranate

*******

 Vitello tonnato med tuncreme og kapers
Parmigiana (aubergine æggekage med frisk tomat sauce og basilikum)
Små boller med sesamfrø

*******

Kalvesteg stegt som vildt m/stegt små kartofler med rosmarin og løg,
stegt asparges og gulerødder serveret med marsala sauce.
Focaccia brød

*******

 Vaniljeis m/chokolade brownies
1 glas limoncello

*******

Kaffe – Te med mælk og sukker

320- kr. pr. couv.

Franco menu:

 Velkomstdrink:
Kir

*******

Caprese salat med tomat og mozzarella

Bruschetta med 2 slags oliven tapanade

*******

Grillet Oksemørbrad m/årstidens grøntsager, hvide kartofler, kraftig skysauce

Grøn årstid salat blandede med pinjkerner

*******

Rabarber/jordbærtrifli m/vaniljecreme og fløde  1 glas Portvin

*******

Kaffe – Te med mælk og sukker

360- kr. pr. couv.

Pino menu:

 Velkomstdrink:
Hyldeblomst.

*******

 Røget laksetatar m/æble, honning/citrusolie, ristet rugbrød og grissini.

*******

Glaserede svinekæber m/pommes anne  kartoffel, gulerødder og grillet grøntsager.

Blandede årstid salat med små tomater.

*******

Natmad Tomatcremesuppe m/pasta, bacon og flûtes.

*******

Kaffe – Te med mælk og sukker

380- kr. pr. couv.

Fabio menu:

 Velkomstdrink:
Asti

*******

Forret:
Laks-klipfisk carpaccio med blanchere grøntsager og stegt små tomater

*******

Hovedret:
Oksecuvette m/årstidens grøntsager,  Kartoffel chips og ovnbagte rødbeder

*******

Dessert:
Hvid chokolade Panna Cotta m/skovbærsorbet og chokolade 1 glas portvin

*******

Kaffe – Te med mælk og sukker

395- kr. pr. couv.

Sofia menu:

 Velkomstdrink:
Asti

*******

Forret:
Konfit tigerrejer med stegt rosiner og forårsløg med persille
Carpaccio di carne med citronolie,rucola og parmesan ost

*******

Hovedret:
Kalvefilet m/årstidens grøntsager, pommes Anna og pebersauce
Årstidsalat med stegt champignon

*******

Dessert:
Tiramisu’ (vælge mellem klassisk,jordbær og pære)

*******

Kaffe – Te med mælk og sukker

410- kr. pr. couv.

Elisa menu:

 Velkomstdrink:
Asti

*******

Forret:
Trittico: Vitello med jordskokker creme og chips,
Laks i kube med sort sesam og balsamico og
Andlår confit med frillice salat

*******

Hovedret:
Langtids bagt Oksemørbrad  med løg, kartoffelsoufflé og citron/timianglace
Årstid salat

*******

Dessert:
Chokolade is, chokolade mousse og profitterol

*******

Kaffe – Te

450- kr. pr. couv.

Praktiske oplysninger i forbindelse med selskabsarrangementer

Menuerne er forslag, der kan kombineres efter dine ønsker. Har du andre ønsker, kan vi naturligvis imødekomme disse.

Vi kan arrangere selskaber fra 30 til 90 personer. Du er velkommen til at bese vores selskabslokaler og tale med os om din fest, så vi sammen kan sikre, at selskabsarrangementet får lige nøjagtigt det personlige præg, du ønsker.

Børn under 12 år får ½ pris pr. couv.

Selskabsarrangementets længde er 7 timer + 1 time til natmad.

Ekstratimer kan arrangeres, prisen herfor er 1000,- pr. time excl. drikkevarer.

Hos os kan du sagtens tage drikkevarer med selv, men du skal også efter festen tage de tomme flasker med.  Vi kan også gøre for dig, men den koster 500 kr.

Antal couv. angives endeligt senest 8 dage før dit selskabsarrangement.

Ønsker du musik til din fest, kan vi træffe aftale med en eller flere rutinerede musikere, eller du kan selv sørge for musikken.

Ikke tilladt i vores lokaler

Det er ikke tilladt at:

  • sprænge papirkanonslag eller spilde ris på gulvet
  • spille beer-pong
  • medbringe natmad og kager
  • medbringe egen velkomstdrink
  • medbringe egen bartender.

Normalt holder vi ikke ungdomsfester. Til 18-års fødselsdage, studenterfester eller lignende skal der være ansvarlige voksne med til festen. Der skal ligeledes betales et depositum.

Afbestilling af hele arrangementet

Mindre end 1 måned før den planlagte startdato beregnes afbestillingsgebyr på 40 % af den samlede bekræftede pris.

Mindre end 14 dage før den planlagte startdato beregnes afbestillingsgebyr på 75 % af den samlede bekræftede pris.

Mindre end 1 uge før arrangementet er planlagt til at begynde beregnes afbestillingsgebyr på 100 % af den samlede bekræftede pris.

Se vores galleri